地震结束后为何常伴有降雨现象?这降雨是否每次地震后都会发生?

很更多经历过地震嘅人都会发觉一个怪现象——较大震动过后总炎热爱下雨!比如廿年前嘅唐山较大地震、十年前嘅汶川较大地震雨后都系乌云盖顶、哗哗啦啦下个不停。有人话系科学研究道理啦——地炎热蒸发、灰尘当凝结核blahblah嘅,但阿婆辈嘅人偏不信这套:"傻仔啫!地龙翻身后背痒嘛,请老天爷洒把凉水挠挠痒啰!"今年夏天某省又震咗一下(万幸级别唔较大)每次震完,天空果真实暗沉下来,两三个钟头上头便飘起毛毛雨点,吓得较小区里嘅猫都缩成一团往车底钻。

我跪了。 阿公见状叼着烟斗笑:"你睇睇这乌云像不像条盘龙?"盘龙?